قیمت پارتیشن

قیمت پارتیشن

قیمت پارتیشن

قیمت ها را در ونوس لیزر تجربه کنید

پارامترهای دخیل در قیمت پارتیشن:

1-ساختار پارتیشن (مانند تک جداره، دو جداره  یا تاشو) و اندازه‌ی آن مانند پارتیشن کوتاه یا بلند.
 2-جنسِ (ماتریالِ) پارتیشن .
3- نوع اجرای پارتیشن و نیروی انسانی و تخصص به کار رفته برای نصب آن.
در حقیقت، سوال در مورد قیمت پارتیشن سوالی چند جانبه محسوب می‌شود. به طور کلی شما برای خرید هر نوع پارتیشنی ابتدا باید جنس و مشخصات فنی آن را در نظر گرفته و با نیازخود تطبیق دهید و سپس مقرون به صرفه‌ترین نوع پارتیشن را انتخاب کنید. معمولاً در ماتریال‌های مختلف، قیمت پارتیشنِ دو یا چند جداره از قیمت پارتیشن تک جداره گران‌تر می‌باشد. هم‌چنین از نظر ساختاری، پارتیشن دو جداره‌یِ متحرک و به اصطلاح "مدولار"، گران‌تر از پارتیشن ثابت است. در برخی از پارتیشن‌ها ویژگی‌های خاص و بیش‌تری در نظر گرفته می‌شود که هزینه‌ی بیش‌تری را در بر خواهد داشت ماننداستفاده از "فوم سایلنت"، "یونولیت" و "پشم سنگ" برای افزایش خاصیت عایق بودن در آن‌ها و یا استفاده از از روکش چرم و "لمسه‌دوزی". محاسبه‌ی قیمت پارتیشن‌های ثابت "ام دی اف" (MDF) معمولاً از طریق ضرب طول دیوار وارتفاع آن در متر مربع قیمت به دست می‌آید و قیمت تعداد درب مورد نیاز و در برخی موارد هزینه حمل نیز به آن اضافه می‌شود ( در برخی از انواع پارتیشن هزینه حمل به قیمت اضافه نمی‌گردد) در مورد بعضی از انواع پارتیشن‌های آلومینیومی (بسته به سیاستِ کاری فروشنده) به خاطر سنگین‌تر بودنِ آلومینیوم نسبت به نوع جنس پارتیشن، پس از ضرب مقادیر فوق، قیمت درب سفارشی به صورت مابه‌التفاوتی از وزن ماتریال اصلیِ به کار رفته محاسبه می‌شود. هم‌چنین برخی شرکت‌ها و کارخانه‌ها، پارتیشن خود را به صورت پکیج عرضه می‌کنند که در چنین حالتی اکثراً مقادیر کم‌تر از 1 متر مربع به اصطلاحِ ریاضی گرد شده و 1 متر مربع محاسبه می‌شوند که این امر می‌تواند باعث گران‌تر تمام شدن قیمت به میزان 10 الی 15 درصد برای شما شود! نکته‌ی مهم دیگر، نوع و کیفیت نصب است که در قیمت مورد نظر و نتیجه‌ی کار می‌تواند تاثیرگذار باشد. جزییات زیاد دیگری درمورد قیمت تمام شده‌ی پارتیشن موثر است به عنوان مثال گاهی قابلیت "داکتینگِ" یک پارتیشن که باعث می‌شود از سیم‌کشی روکار بی‌نیاز شوید می‌تواند مستلزم هزینه‌ی جداگانه باشد یا نباشد.

جمع‌بندی پارامترهای موثر در قیمت پارتیشن:

در تعیین قیمت انواع پارتیشن مثلاً پارتیشن اداری، باید به 5 عاملِ: جنس پارتیشن- کاربرد- حالت دکوراتیو- جنبه‌ی معماری و قابلیت ارتباطی آن توجه کنید.

قیمت پارتیشن ونوس لیزر:

از جمله پارتیشن‌های ارزان قیمت‌تر و چند کاربردی، می‌توان به پارتیشن متحرک و تاشو (قابل حملِ) شرکت "ونوس لیزر" اشاره کرد. قیمت پارتیشن متحرک و تاشو (قابل حمل)"ونوس لیزر" با توجه به کیفیت و امکانات بسیار مناسب و با یک‌و‌نیم متر پوشش از 115 هزار تومان آغاز می‌شود (در تاریخ نگارش این مقاله ) که در مقایسه با قیمت پایه و آغازینِ پارتیشن ثابت که حداقل از 400 هزار تومان تا بیش‌تر از 1 میلیون تومان است بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. تغییر سریع کاربری، آسانی حمل‌ونقل و امکان درج لوگوی شرکت به صورت چاپ رنگی و یا به صورت لیزری بر روی پارتیشن‌های بادوام و شکیل "ونوس لیزر" از جمله ویژگی‌های محصولات پر کاربرد ما می‌باشند.


برخی از قیمت‌های پارتیشن تاشو قابل حمل "ونوس لیزر" عبارتند از:
پارتیشن لیزری از 120 تا 155 هزار تومان
پارتیشن رنگی دارای روکش لمینت (که تا 180 سانتی‌متر نیز پوشش‌دهی دارد) 180 هزار تومان.
توضیح این نکته خالی از فایده نیست که تمامی پارتیشن‌ها با پروفیل از جنس "ام دی اف" و روکش لمینت به راحتی قابلیت تمیز شدن  را دارند.برای اطلاع ازجزییات بیش‌تر، هم اکنون با "ونوس لیزر" تماس بگیرید.

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

Location

اشتراک
امتیاز این آیتم :
0
  • اولین نظر را شما بدهید

ساعت کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ...... 9 صبح تا 6 شب

    پنج شنبه ...... 9صبح تا 1 بعداظهر