چاپ بوم

چاپ کنواس

توضیحات اجمالی

علت محبوبیت چاپ کنواس شباهت بسیار زیاد آن به تابلوی نقاشی واقعی است. چاپ کنواس تصویری است که از طریق یک چاپگر دارای جوهر بر روی کنواس چاپ شده است. پس از چاپ، کنواس روی یک قاب کشیده می شود روشهای مختلفی برای قاب کردن چاپ وجود دارد. برخی از افراد چاپ کنواس بدون قاب و برخی به چاپ کنواس دارای قاب علاقه دارند. جهت تهیه چاپ کنواس بدون قاب بسیاری از افراد از تکنیک gallery-wrapping استفاده می کنند.

ونوس لیزر

ساختار کنواس

کنواس

کنواس بسیار با دوام و مقاوم می باشد و در گذشته از کنف ساخته می شد اما با پیشرفت صنعت امروزه کنواس با استفاده از پنبه و پارچه کتانی ساخته می شود. برای مصارف در منزل معمولا کنواس از جنس پنبه و یا پلی استر می باشد. بسته به میل و سلیقه مخاطب می توان هر یک از این دو را انتخاب نمود. به عنوان مثال بعضی معتقد اند که کنواسی که از جنس پنبه می باشد رنگ زیباتر و نمای بهتر و جذاب تری دارد اما اگر هدف مخاطب هزینه کنواس است در این جا پلی استر مقرون به صرفه تر می باشد. پس بنا به سلیقه مخاطب می توان انتخاب کرد.

چاپ کنواس

مزایای چاپ کنواس

از مزایای چاپ کنواس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان چاپ همیشگی هر طرح یا تصویر 

زیبایی و عمق بیشتر رنگ های به کار رفته در این نوع چاپ 

عدم انعکاس بازتاب خیره کننده نور در این نوع چاپ 

 قابلیت حمل آسان (پایین بودن وزن و مقاومت بالای چاپ)

 قابلیت چاپ در دو حالت براق و مات

قاب دائمی بدون توانایی تعویض چاپ کنواس

قیمت کنواس

چاپ عکس روی بوم نقاشی

چاپ کنواس با طرح بندی متفاوت

بسته به سلیقه مشتری و مکانی که قرار است از این نوع چاپ برای تزیین استفاده شود، انواع چاپ کنواس متفاوت خواهد بود. پس برای انتخاب راحت تر طبقه بندی انواع چاپ های کنواس را به شما معرفی می کنیم:

تابلوی کنواس تکی: کنواس منفرد در اندازه های مختلف ساخته میشود و زمانی که تعداد بیشتر از یک تابلو فضا را شلوغ می کند، مناسب است.

کنواس ونوس لیزر

 تابلو کنواس چندتایی: در صورتی که فضای مورد استفاده شما در اتاقتان یا هر جای دیگری دارای یک دیوار خالی بزرگ است می توانید برای پر کردن فضای خالی از کنواس چندتایی استفاده کنید. شما می توانید تعداد کنواس ها را از 2 عدد تا 10 عدد انتخاب کرده و یک طرح بندی زیبا برای مکان مورد نظرتان ایجاد کنید.

بوم کنواس

تماس با ما

  • تهران ، خیابان انقلاب ، پل چوبی ، خیابان سپاه شمالی

    نبش کوچه فروردین،پلاک 60، واحد13

  • 40 35 68 77 (021)

  • info@venus-laser.com

ساعت کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ...... 9 صبح تا 6 شب

    پنج شنبه ...... 9صبح تا 1 بعداظهر