×

هشدار

Error loading component: com_users, Component not found.

چوب صنعتی

چوب صنعتی

[[چوب صنعتی]] یا چوب کامپوزیت شامل طیف وسیعی از محصولات مشتق شده از چوب است که توسط چسباندن رشته، ذرات، الیاف، یا روکش و یا تخته چوب همراه با چسب و یا دیگر روش‌های چسباندن به شکل مواد کامپوزیت ساخته می‌شوند. این محصولات با مشخصات دقیق طبق استانداردهای ملی و بین‌المللی ساخته می‌شوند. محصولات چوب صنعتی در انواع برنامه‌های کاربردی از ساخت و ساز خانه برای ساختمان‌های تجاری و صنعتی استفاده می‌شوند. به طور معمول، محصولات چوب صنعتی از سخت چوب و یا نرم چوب ساخته می‌شوند. تراشه‌های ماشین اره کشی و دیگر ضایعات چوب برای ساخت چوب صنعتی استفاده می‌شود.

 

ترمووود

چوب نما

چوب‌نما یا ترمووود یا چوب حرارت‌دیده {{به انگلیسی|Thermowood}} یک فرایند [[تیمار چوب]] است که با استفاده از بخار آب و عملیات حرارتی باعث افزایش دوام و طول عمر چوب می‌شود.
این فرایند بسته به نوع چوب، حجم و رطوبت اولیه آن بین ۴۸ تا ۹۶ ساعت به طول می‌انجامد.

ادامه مطلب نظرات (2) کلیک ها: 2995

نظرات اخیر

  • لطفا طول و عرضشون رو با سانتی متر بگید نه میلیمتر .متشکرم اینجوری خیلی گیج میشیم سلام ارتفاع 180 سانتی متر و عرض هر لنگه 43 و 53
    چهارشنبه 08 بهمن 1399 - حدود 3 سال قبل
  • سلام .اولا که کامل ننوشتید که عرض و طول هر تیکشون چقدره مثلا نوشتید 1750 میلیمتر.(واقعا حساب کردن میایمتر تو این دوره اشتباهه )میتونید قشنگ بگید هر کدوم مثلا دو متر ارتفاعشونه و عرض هر کدوم 50 سانته .اینجوری من میدونم سفارشمو چطور باید بدم مثلا یه پاروان با 5 تیکه که مجموعا 3 متر بشه یا ارتفاعش 2 مت...
    چهارشنبه 08 بهمن 1399 - حدود 3 سال قبل
نمایش سایر نظرات

کامپوزیت چوب پلاستیک

کامپوزیت چوب پلاستیک

کامپوزیت چوب پلاستیک {{انگلیسی|Wood-plastic composite}} (WPC) به صفحات و الوارهایی اطلاق می شود که از پلاستیک بازیافت شده و ذرات چوب کوچک یا الیاف ساخته شده است. کامپوزیت چوب پلاستیک در مقایسه با تاریخچه بلند محصولاتی چون الوارهای طبیعی و محصولات چوبی سنتی چون تخته های خرده چوبی(particleboard) و ورقه های فیبری محصولات نسبتاً" جدیدی بحساب می آیند.

تماس با ما

  • تهران ، خیابان انقلاب ، پل چوبی ، خیابان سپاه شمالی

    نبش کوچه فروردین،پلاک 60، واحد13

  • 40 35 68 77 (021)

  • info@venus-laser.com

ساعت کاری

  • شنبه تا چهارشنبه ...... 9 صبح تا 6 شب

    پنج شنبه ...... 9صبح تا 1 بعداظهر